Viering van het 25-jarig jubileum bij stichting Penta: een feestelijke week in stijl

Het was een tijd van viering bij stichting Penta, want de organisatie vierde haar 25-jarig jubileum op een mooie manier. De hele jubileumweek zat vol leuke activiteiten op elke Penta school. Hieronder werpen we een blik op hoe deze feestweek eruitzag:

Een feestelijk begin

Maandag 11 september ontving elke school een jubileumpakket, met daarin een prachtige jubileumvlag met logo’s en namen van de scholen en ’25 jaar!’ erop.
Maar dat was niet alles. Elke school kreeg ook een persoonlijk cadeaupakket op basis van hun wensen. Deze wensen varieerden van spelmaterialen tot een rode loper en discolichten. Ook zaten er afvalgrijpers en een emmer in, zodat kinderen tijdens de pauzes zwerfafval konden opruimen. Het cadeaupakket bevatte ook een boekje met spelletjesinspiratie, zodat er altijd leuke ideeën waren om te verkennen.

Elke school kreeg een grote kleurplaat die in stukken werd verdeeld. Het doel was dat elk kind één of zelfs twee delen van de kleurplaat zou inkleuren. Dit resulteerde niet alleen in een prachtig kunstwerk, maar bracht ook de kinderen samen om iets feestelijks te creëren en de klas te versieren met kleur en vrolijkheid.

Verfrissend ijsplezier

Een leuke verrassing was de komst van de Vivaldi-ijskar naar alle scholen. De kinderen konden kiezen uit diverse smaken, inclusief glutenvrije en lactosevrije opties, zodat iedereen kon genieten.

Een jubileumfeest voor medewerkers

Het feest beperkte zich niet tot de scholen. Op vrijdag 15 september was er een jubileumfeest voor alle medewerkers van stichting Penta. Een moment om 25 jaar te vieren en positief vooruit te kijken.
Een oprechte dank gaat uit naar allen die hebben bijgedragen aan de prestaties van stichting Penta gedurende deze 25 jaar. Het was een jubileum om te onthouden, gevuld met kleur en plezier. Op naar nog vele jaren van bijzonder onderwijs en samenwerking!