Klacht?Klachtenprocedure op de scholen
| |
ContactpersoonDe naam van de interne contactpersoon staat vermeld in de schoolgids van iedere Penta-school.
VertrouwenspersoonDe externe vertrouwenspersonen kunnen ingeschakeld worden via: Contactpersonen
| KlachtencommissieStichting Penta is aangesloten bij de Landelijke Bezwaren-, geschillen- en klachtencommissie voor het Katholiek Onderwijs, onderdeel van de Geschillencommissie Bijzonder Onderwijs (GCBO).
Uw klacht dient altijd per post verstuurd te worden. Een brief per mail is niet voldoende. Op de website van GCBO vindt u nadere informatie over de verdere procedure en eerdere uitspraken van de Klachtencommissie. Vertrouwensinspecteurs bij Inspectie van het Onderwijs Telefoon: 0900-1113111 (9.00-17.00 uur) |
Zoeken
PentAcademie | Bestuurskantoor | Bijzonder Onderwijs | Het verhaal van Emma | Vacatures | Locaties | Ons onderwijs | Toezicht | Medezeggenschap | Privacybeleid
| Waar zijn we te vinden | ParkerenDe parkeergelegenheid aan de Maelsonstraat in Hoorn is zeer beperkt. Indien je met de auto komt, dan is het verstandig om deze op het transferium of in de parkeergarage van het ziekenhuis te parkeren. |